Czy są duże problemy z podłaczeniem navigacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Czy są duże problemy z podłaczeniem navigacji

    Odgrzebuje temat przy okazji mrozów.

    Zamieszczone przez djczas
    nie zawsze zapala sie ostrzeżenie o gołoledzi wszystko zależy jeszcze od wilgotności powietrza to jest taki wynik moich obserwacji nie zawsze pojawia sie gwaizdka która oznacza gołoledź. ale zawsze jak temp spadnie poniżej +5.0 stopni i -5.0 stopni sie włącza na wyswietlaczu poniżej -5 stopni nie przełącza sie
    Dzisiaj rano było -8 stopni i zaobserwowałem co następuje: przy odpalaniu auta było -4 i pojawiła się gwiazdka, w trakcie jazdy temp. spadła do -8 i gwiazdka znikła. Teraz pytanie czy gwiazdka to poprostu automat pokazujący się między +4 stopnie a -5, czy faktycznie jest jakiś czujnik wilgotności?
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Czy są duże problemy z podłaczeniem navigacji

    chodzi o orginalną ,zeby wspolpracowala z autem.
    Spotkalem sie z opiniami ,ze nie ktore auta moga nie miec mozliwosci odbeirania sygnalow z absu itd to prawda?
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • jodla
      Drive
      • 2005
      • 45

      #3
      problemow moze byc sporo a do czego i od czego chcesz zalozyc te navigacje bo nawigacji do skody jest kilka rodzaji i naprzyklad do wielofunkcyjnej kierownicy czy tempomatu juz trzeba cos dobierac wsesie ze odpowiedni model zeby wszystko funkcjionowało mozna tez ustawic zeby sie wyswietlaly informacje na maxidocie wszystko zalezy od montera i jego wiadomosci pozdrawiam jodla
      new turbo juz mam tylko zalozyc wydech srobiony
      i dalsze zabawy w palnach he he 19''

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        dzieki za pomoc mam wersje drive i nie mam maxi dot ale mam tempomat
        nie wiem jak jest z tymi wersjami wiem tylko ,ze ma byc dx
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • jodla
          Drive
          • 2005
          • 45

          #5
          z tego co sie orientuje to musi byc z literka B na koncu ale posprawdzam i powiem
          new turbo juz mam tylko zalozyc wydech srobiony
          i dalsze zabawy w palnach he he 19''

          Komentarz

          • rafalus
            L&K
            • 2005
            • 1140
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            ok czekam!
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz

            • Arti23
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 892
              • Superb II combi (3T5)
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              Witam

              Sprawa jest banalnie prosta. Kupujesz Navi od Skody (może też być od VW lub Forda, różnią się logiem wyświetlanym po włączeniu i kolorem podświetlenia klawiszy, ja osobiście mam założoną od VW) tylko koniecznie MFD wersja od D w górę (z boku za numerem jest oznaczenia literowe wersji, czasami jest tylko DX. Jeżeli będzie DX to jest OK. mosisz mieć końcówki ISO i dokupujesz na Allegro antenę GPS i kabelek Plug&Play. Łączysz to wszystko do kupy (źle się tego podłączyć nie da) odpalasz, wkładasz płytę z mapą i gotowe. Fakt posiadania tempomatu nie ma znaczenia, mam Navi MFD i tempomat i wszystko działa, a podłączałem ją sam. Nie kupuj tylko Navi od Audi bo front nie pasuje (nie mieści się w konsolę)

              Pozdrawiam

              W razie czego wal jak w dym.
              Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

              Komentarz

              Pracuję...